Gwarancje i ochrona urządzeń

Jako autoryzowany serwis Zebra Technologies i Honeywell dbamy o Twoje terminale, skanery, drukarki i inne urządzenia.
Nasz zespół doświadczonych techników i serwisantów zapewni błyskawiczną pomoc i doradzi, jak zapobiegać awariom w przyszłości.

Świadczymy usługi w zakresie:

napraw płatnych
✓ napraw gwarancyjnych
napraw kontraktowych własnych
napraw kontrkatowych producenta
napraw gwarancyjnych producenta

Grafika po prawej

PEWNOŚĆ I BEZPIECZEŃSTWO

WYGODA I KOMPLEKSOWA OBSŁUGA

SZYBKI POWRÓT URZĄDZENIA DO PRACY

Oddajesz sprzęt w ręce certyfikowanych specjalistów. Dzięki temu, że Kreski są autoryzowanym serwisem m.in. Zebra i Honeywell, masz gwarancję, że naprawa zostanie wykonana zgodnie z wytycznymi producenta. To zapewnia dłuższą żywotność urządzeń i chroni Twoją gwarancję – bez ryzyka utraty jej warunków.

Serwis jest tam, gdzie go potrzebujesz. Możesz wysłać urządzenie do centrum serwisowego albo zamówić technika do swojej firmy. Kontrakt serwisowy jest dobierany pod Twoje potrzeby – obejmuje m.in. stałe ceny części, szkolenia Twoich pracowników, helpdesk oraz możliwość wypożyczenia sprzętu zastępczego. Masz więc pewność, że nawet w razie awarii praca w Twojej firmie będzie kontynuowana bez zakłóceń.

Standardowy czas naprawy to zaledwie 3 dni, a w razie potrzeby możesz skorzystać z ekspresowego serwisu nawet w 1 dzień. Możesz objąć ochroną każde urządzenie – także takie, które nie jest już wspierane przez producenta. Ponieważ naprawy realizowane są w kraju, nie tracisz czasu na wysyłkę za granicę, co minimalizuje przestoje i przekłada się na realne oszczędności.

ZGŁOŚ NAPRAWĘ

Charakterystyka poszczególnych usług

GWARANCJA

Zobowiązanie producenta do zapewnienia określonej jakości produktu lub usługi przez zdefiniowany czas, najczęściej 12m-cy od daty zakupu. W przypadku wystąpienia wady, gwarant zobowiązuje się do jej usunięcia, wymiany towaru na nowy lub zwrotu pieniędzy w 30dni licząc od daty dostarczenia mu urządzenia

KONTRAKT SERWISOWY

W zależności od wykupionego planu serwisowego producent lub Kreski zobowiązuje się do naprawy urządzeń znacząco szybciej niż w przypadku gwarancji, nawet w 1dzień!, przy czym usunięcie awarii może obejmować także przypadki zawinione przez użytkownika, w szczególności uszkodzenia mechaniczne.

Grafika po prawej

Tabela porównawcza ochrony serwisowej

OPCJE KONTRAKTÓW SERWISOWYCH RODZAJ NAPRAWY KONTRAKT SERWISOWY
GWARANCYJNA POGWARANCYJNA PRODUCENTA KRESKI
CENA NAPRAWY (uśredniona) - średnia lub wysoka niska lub średnia bardzo niska
CZAS REALIZACJI 30 dni 5-10 dni 3 dni 3 dni
AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA X
HELPDESK X X / X
NAPRAWA USZKODZEŃ Z WINY UŻYTKOWNIKA X
DARMOWY TRANSPORT DLA URZĄDZEŃ KUPIONYCH W KRESKI SP. J. X
DARMOWY TRANSPORT DLA URZĄDZEŃ KUPIONYCH POZA KRESKI SP. J. X X X

Korzyści płynące z wyboru kontraktu serwisowego Kreski

REALNE OSZCZĘDNOŚCI

Oferujemy najlepszy stosunek ceny do jakości usług. 
Płacisz mniej, zyskujesz więcej.

SZYBKI CZAS NAPRAWY

Standardowy czas realizacji to zaledwie 3 dni robocze.
Twoje urządzenie wraca
do pracy szybciej,
bez zbędnych przestojów.

PRIORYTETOWY SERWIS

Naprawy wykonujemy we własnym serwisie, nadając
Twojemu zleceniu najwyższy priorytet. Masz pełen wgląd w status i postęp prac
– w każdej chwili.

DOSTĘPNOŚĆ CZĘŚCI

Dostępne do zakupu na każdym etapie cyklu życia urządzenia, nawet jeśli producent już nie posiada danego modelu w sprzedaży.

PEŁNE POKRYCIE SPRZĘTU 

Drukarki, terminale, skanery, tablety, ładowarki i inne.
Wszystko pod jednym kontraktem, bez ograniczeń.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

 

Copyright © 2025 by Kreski sp.j. All rights reserved.      Realizacja: Internet Arts