Jako autoryzowany serwis Zebra Technologies i Honeywell dbamy o Twoje terminale, skanery, drukarki i inne urządzenia.
Nasz zespół doświadczonych techników i serwisantów zapewni błyskawiczną pomoc i doradzi, jak zapobiegać awariom w przyszłości.
Świadczymy usługi w zakresie:
✓ napraw płatnych
✓ napraw gwarancyjnych
✓ napraw kontraktowych własnych
✓ napraw kontrkatowych producenta
✓ napraw gwarancyjnych producenta

PEWNOŚĆ I BEZPIECZEŃSTWO
WYGODA I KOMPLEKSOWA OBSŁUGA
SZYBKI POWRÓT URZĄDZENIA DO PRACY
Oddajesz sprzęt w ręce certyfikowanych specjalistów. Dzięki temu, że Kreski są autoryzowanym serwisem m.in. Zebra i Honeywell, masz gwarancję, że naprawa zostanie wykonana zgodnie z wytycznymi producenta. To zapewnia dłuższą żywotność urządzeń i chroni Twoją gwarancję – bez ryzyka utraty jej warunków.
Serwis jest tam, gdzie go potrzebujesz. Możesz wysłać urządzenie do centrum serwisowego albo zamówić technika do swojej firmy. Kontrakt serwisowy jest dobierany pod Twoje potrzeby – obejmuje m.in. stałe ceny części, szkolenia Twoich pracowników, helpdesk oraz możliwość wypożyczenia sprzętu zastępczego. Masz więc pewność, że nawet w razie awarii praca w Twojej firmie będzie kontynuowana bez zakłóceń.
Standardowy czas naprawy to zaledwie 3 dni, a w razie potrzeby możesz skorzystać z ekspresowego serwisu nawet w 1 dzień. Możesz objąć ochroną każde urządzenie – także takie, które nie jest już wspierane przez producenta. Ponieważ naprawy realizowane są w kraju, nie tracisz czasu na wysyłkę za granicę, co minimalizuje przestoje i przekłada się na realne oszczędności.
Charakterystyka poszczególnych usług
GWARANCJA
KONTRAKT SERWISOWY
W zależności od wykupionego planu serwisowego producent lub Kreski zobowiązuje się do naprawy urządzeń znacząco szybciej niż w przypadku gwarancji, nawet w 1dzień!, przy czym usunięcie awarii może obejmować także przypadki zawinione przez użytkownika, w szczególności uszkodzenia mechaniczne.

Tabela porównawcza ochrony serwisowej
OPCJE KONTRAKTÓW SERWISOWYCH | RODZAJ NAPRAWY | KONTRAKT SERWISOWY | ||
GWARANCYJNA | POGWARANCYJNA | PRODUCENTA | KRESKI | |
CENA NAPRAWY (uśredniona) | - | średnia lub wysoka | niska lub średnia | bardzo niska |
CZAS REALIZACJI | 30 dni | 5-10 dni | 3 dni | 3 dni |
AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA | X | ✓ | ✓ | ✓ |
HELPDESK | X | X | ✓ / X | ✓ |
NAPRAWA USZKODZEŃ Z WINY UŻYTKOWNIKA | X | ✓ | ✓ | ✓ |
DARMOWY TRANSPORT DLA URZĄDZEŃ KUPIONYCH W KRESKI SP. J. | ✓ | X | ✓ | ✓ |
DARMOWY TRANSPORT DLA URZĄDZEŃ KUPIONYCH POZA KRESKI SP. J. | X | X | X | ✓ |
Korzyści płynące z wyboru kontraktu serwisowego Kreski
REALNE OSZCZĘDNOŚCI Oferujemy najlepszy stosunek ceny do jakości usług. |
SZYBKI CZAS NAPRAWY Standardowy czas realizacji to zaledwie 3 dni robocze. |
PRIORYTETOWY SERWIS Naprawy wykonujemy we własnym serwisie, nadając |
DOSTĘPNOŚĆ CZĘŚCI Dostępne do zakupu na każdym etapie cyklu życia urządzenia, nawet jeśli producent już nie posiada danego modelu w sprzedaży. |
PEŁNE POKRYCIE SPRZĘTU Drukarki, terminale, skanery, tablety, ładowarki i inne. |