Kontrakty serwisowe

KONTRAKTY SERWISOWE KRESKI

Wsród naszych usług proponujemy rozbudowaną ofertę pakietów serwisowych, które przygotowujemy indywidualnie i pod konkretne urządzenia oraz potrzeby Klienta. Zapewniamy atrakcyjne ceny oraz krótki czas reakcji i naprawy urządzeń w ramach indywidualnych umów serwisowych.

Jest to świetne uzupełnienie lub alternatywa do standardowego wsparcia serwisowego od producentów urządzeń.

W ramach umowy serwisowej możemy m.in. świadczyć usługi obejmujące:

  • gwarancyjną i pogwarancyjną obsługę sprzętu,
  • wsparcie techniczne (Helpdesk),
  • szkolenia techniczne dla pracowników,
  • okresowe przeglądy techniczne urządzeń,
  • dokonywanie napraw w naszym centrum serwisowym lub u Klienta do wyboru,
  • stałe ceny części zamiennych,
  • zapewnienie urządzeń zastępczych na czas naprawy,
  • utylizację uszkodzonych części zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Co wyróżnia nasze kontrakty serwisowe?

  • Można je zakupić na każdym etapie cyklu życia urządzenia.
  • Kontraktem możemy objąć nie tylko terminal czy skaner, ale także drukarkę etykiet.
  • Sprzedajemy kontrakty również na urządzenia, którym wsparcie już się skończyło albo niedługo skończy (np. MC9090, MC3190).
  • Nasze pakiety są typu full comprehensive, czyli bez wykluczeń np. naprawa do wartości urządzenia.
  • Gwarantujemy czytelny i prosty proces zgłaszania i realizacji.
  • Urządzenia naprawiamy w kraju, zatem Klient nie traci czasu w związku z transportem.
  • Standardowy czas realizacji naprawy to tylko 3 dni, jednak możemy go jeszcze skrócić za dodatkową opłatą.


W razie zainteresowania i wszelkich pytań prosimy o kontakt:

Biuro Obsługi Klienta:

mail: bok@kreski.pl
telefon: +48 (22) 666 22 41


Copyright © 2022 by Kreski sp.j. All rights reserved.      Realizacja: Internet Arts