Plany serwisowe Zebra OneCare

Dobrze funkcjonujące urządzenia to fundament dobrego funkcjonowania firmy, a odpowiedni plan serwisowy daje pewność nieprzerwanej działalności operacyjnejGdy pojawiają się nieoczekiwane problemy, najważniejsze to mieć plan, który ochroni wyniki firmy.

Zebra OneCare zapewnia najdłuższy czas bezawaryjnej pracy urządzeń za sprawą usług opracowanych przez ekspertów, którzy znają się na technologii.

Różne firmy mają na różne potrzeby i budżety, zatem kontrakty serwisowe można dostosować do swojej wizji strategicznej ochrony urządzeń po upływie okresu gwarancji. Plany Zebra OneCare oferują różne poziomy ochrony - od podstawowego poziomu Essential po zaawansowany poziom Select, a nawet specjalistyczne plany zapewniające specyficzną ochronę. Zarówno w Zebra OneCare Essential jak i Zebra OneCare Select dostępne są plany w wersji Comprehensive Coverage, czyli pokrywające szkody powstałe z winy użytkownika.

Czytaj także: Czym są sieci mesh i jakie dają korzyści?

Wybierz plan w oparciu o typ urządzeń lub portfolio, długość umowy, poziom ochrony i czas realizacji napraw. To prosty i bezproblemowy model subskrypcji!

Dostępne plany w ramach Zebra OneCare:

  • Zebra OneCare Essential to kompleksowa ochrona obejmująca telefoniczną pomoc techniczną, naprawy w ciągu trzech dni, aktualizacje oprogramowania i zabezpieczeń oraz dostęp do chmurowej usługi VisibilityIQ OneCare dostarczającej raporty dotyczące napraw i inne informacje.
  • Zebra OneCare Select zapewnia maksymalną ochronę i obejmuje wszystkie usługi dostępne na poziomie Essential oraz: całodobową telefoniczną pomoc techniczną na żywo i dostarczenie następnego dnia gotowego do użycia urządzenia zastępczego wyglądającego „jak nowe” z zainstalowaną taką samą wersją sytemu operacyjnego, usługą LifeGuard, oprogramowaniem i aplikacjami.
  • Zebra OneCare Special Value (SV) zapewnia niezbędne wsparcie dla drukarek i urządzeń mobilnych klasy ekonomicznej obejmujące przypadkowe uszkodzenia, naprawy w ciągu pięciu dni, wsparcie techniczne i obsługę oprogramowania.
  • Jeśli nie zawarto umowy serwisowej, Zebra OneCare Technical and Software Support (TSS) zapewnia dostęp do wsparcia technicznego i aktualizacji oprogramowania, w tym do usługi LifeGuard.
  • Zebra OneCare On-Site Support sprawdzi się w sytuacji kiedy nie możesz wysłać swoich urządzeń do centrum serwisowego firmy Zebra w celu przeprowadzenia napraw lub prac serwisowych. Wtedy zostaje wysłany przeszkolony i certyfikowany przez firmę Zebra technik, który zapewni indywidualną, spersonalizowaną pomoc techniczną. To idealne rozwiązanie w przypadku urządzeń, które są zbyt ważne lub zbyt kłopotliwe do wysyłki.

Zabra OneCare daje gwarancję maksymalnej ochrony i certyfikowanych napraw z użyciem autoryzowanych części, a także poprawek bezpieczeństwa, aktualizacji oprogramowania i uaktualnień oprogramowania układowego. Wsparcie można uzyskać w wybrany przez siebie sposób: poprzez skorzystanie z samoobsługowych narzędzi diagnostycznych, szybkiego i łatwego przesyłania zgłoszeń online, pomoc od cyfrowej społeczności wsparcia firmy Zebra albo telefonicznie.

Przez kolejne lata plany te zapewniają udostępniane na bieżąco dodatkowe usługi chroniące firmowe urządzenia od wewnątrz. Najnowsze oprogramowanie i poprawki zabezpieczeń chronią sprzęt przed cyberatakami. 

 

 


MATERIAŁY DO POBRANIA:

Zebra OneCare - rozpisane usługi w ramach wszystkich planów (PL)


 

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferowanych przez firmę Zebra kontraktów serwisowych? Spytaj o nie naszych specjalistów, którzy dostosują odpowiedni plan do potrzeb Twojej firmy - zapraszamy do kontaktu! 

Copyright © 2024 by Kreski sp.j. All rights reserved.      Realizacja: Internet Arts