Aplikacja Kreski Mobile Connector

Producent:

Kreski

Opis:

Kreski Mobile Connector to nowoczesna aplikacja mobilna do usprawniania procesów, inwentaryzacji, monitoringu przedmiotów, zgłoszeń, zarządzania zadaniami, dokumentami i wieloma innymi operacjami – w dowolnym miejscu i czasie.

To zestaw narzędzi pomocnych w pracy w logistyce, produkcji czy na magazynie. Przeznaczona jest na terminale, tablety i komputery mobilne, ze skanerami kodów a także czytnikami RFID, działające w oparciu o systemu operacyjne Android

Dzięki integracji z FTP, Web Service, importem i eksportem plików CSV oraz  API – aplikacja może integrować się z innymi systemami dzięki czemu doskonale sprawdza się w środowisku profesjonalnym.

Jakie funcjonalości oferuje Kreski Mobile Connector?

Logistyczne:

• Inwentaryzacja – prosta lub porównawcza z opcją lokalizacji i eksportu wyników;
• Informacje o produktach – szczegóły po zeskanowaniu kodu kreskowego;
• Monitoring sprzętu, narzędzi czy innych obiektów rotujących  – wydania, odbiory i raporty;
• Generowanie kodów kreskowych i weryfikacja ich zgodności z GS1 – GTIN, EAN-8, EAN-13, GS1-128.

Administracyjne:
• Logowanie użytkownika;
• Integracja z serwerem FTP (przesył danych na serwer);
• Import danych – z plików CSV lub serwera.

Narzędzia dodatkowe:
• Wydruki ZPL – zlecanie wydruku etykiet do drukarek sieciowych czy bluetooth;
• Protokoły z usług – generowanie protokołów z potwierdzenia wykonanych czynności z załączonym zdjęciem;
• Monitorowanie czasu pracy – logi aktywności użytkowników w aplikacji;
• Zadania codzienne – zdalne przydzielanie i raportowanie zadań pracowników;
• Wsparcie AI – generowanie treści, tłumaczenia, obrazy z pomocą ChatGPT-4;
• Dokumenty PDF – łatwy dostęp do dokumentacji udostępnionej przez administratora;
• Zgłoszenia foto – szybkie rejestrowanie zdarzeń/problemów/propozycji ze zdjęciem i opisem.

Razor Admin – Panel Zarządzania

Aplikacja administracyjna do zarządzania podglądu i przetwarzania danych z programu Kreski Mobile Connector - dostępna online przez przeglądarki internetowe lub lokalnie (offline). Jako aplikacja przeglądarkowa działa na każdym środowisku Windows, Linuks, Android czy IOS.

Umożliwia:

  • Zarządzanie użytkownikami i produktami

  • Podgląd skanowanych danych

  • Obsługę dokumentów PDF

  • Generowanie raportów i eksport danych

  • Przypisywanie codziennych zadań

Jakie są korzyści z używania aplikacji Kreski Mobile Connector?

  • Usprawnienie zbierania, weryfikacji danych oznakowanych obiektów kodami kreskowymi/QR oraz tagami RFID
  • Przyspieszenie procesów logistycznych i inwentaryzacyjnych;
  • Praktyczne narzędzia wspomagające pracę z dokumentacją i czasem pracy oraz przydzielonymi zadaniami;
  • Weryfikacja zgodności indentyfikatorów GTIN ze standardami GS1.

A co to oznacza dla Twojej firmy?

1. Mobilność i dostępność

  • Aplikacja działa na urządzeniach z Androidem.

  • Pracownicy mogą korzystać z niej w terenie, magazynie, biurze – gdziekolwiek są.

  • Możliwość pracy offline – dane synchronizują się później.

2. Szybsze i dokładniejsze procesy

  • Automatyzacja inwentaryzacji, protokołów, zgłoszeń i zadań.

  • Eliminacja ręcznego wpisywania danych – skanowanie kodów kreskowych.

  • Natychmiastowe raportowanie (np. zdjęcie + opis problemu = zgłoszenie błędu).

3. Centralizacja danych

  • Wszystkie dane zebrane w aplikacji trafiają do jednego systemu (CSV, API, FTP).

  • Przegląd i zarządzanie danymi w Razor Admin – z poziomu przeglądarki.

  • Eksport wyników do Excela, PDF lub systemów firmowych.

4. Lepsze zarządzanie zespołem

  • Przydzielanie zadań codziennych z poziomu panelu administracyjnego.

  • Podgląd czasu pracy, logowań, wykonanych działań.

  • Historia wykonanych zadań i aktywności każdego użytkownika.

5. Bezpieczeństwo i kontrola

  • Uprawnienia i dostęp ograniczony licencją.

  • Dane przesyłane przez bezpieczne kanały (FTP, WebService).

  • Kontrola, kto i kiedy wprowadził/zmienił dane.

6. Wspomaganie przez AI

  • Generowanie treści, tłumaczenia, wizualizacje z pomocą ChatGPT-4.

  • Automatyczne tworzenie notatek, komunikatów i materiałów informacyjnych.

7. Oszczędność czasu i pieniędzy

  • Mniej błędów = mniej poprawek i strat.

  • Szybsze inwentaryzacje = mniej przestojów.

  • Scentralizowane zarządzanie = mniej czasu na koordynację.

8. Elastyczność i personalizacja

  • Każdy może wybrać modułu, z których chce korzystać
  • Cena dopasowana do ilości modułów
  • Aplikacja może być dostosowywana do potrzeb i wymagań klienta

Dzięki naszej aplikacji Kreski Mobile Connector inwentaryzacja, kompletacja czy monitoring obiektów oznakowanych kodami lub RFID mogą stać się o wiele łatwiejszymi, dokładniejszymi i szybszymi procesami w Twojej firmie, a dodatkowo Twoi pracownicy mogą zyskać mobilny zestaw wielu praktycznych narzędzi przydatnych w codziennej pracy. 


Po więcej informacji zapraszamy serdecznie do kontaktu!

W ramach współpracy proponujemy wsparcie techniczne na każdym etapie wdrożenia - od audytu środowiska, po konfigurację aż do testów końcowych.

Copyright © 2025 by Kreski sp.j. All rights reserved.      Realizacja: Internet Arts